Ohho. On jo Lokakuu. Mitä ajalle on tapahtunut? Vasta oli kesäkuu ja stressasin opinnäytetyötäni. Heinä- ja Elokuu on vain kadonnut jonnekkin. Syyskuu meni opinnäytetyötä kirjoittaessa. Mutta nyt se on valmis. Ja valmistumisjuhlat lähenevät. Monen kuukauden kirjoittamisen jälkeen tuntuu hieman hassulle. Mitä minä teen kaikella ylimääräisellä vapaa-ajalla? Ei tarvitse enää istua tietokoneen ääressä naputellen tektiä kuin hullu. Tai ehkä alan panostaa blogiini joka on jäänyt ihan unohduksiin. Onneksi blogillani ei ole seuraajia :D. Josta tulikin mieleeni, miksi minä tätä edes kirjoitan? Siksikö kun muutkin tekevät niin? Mo enhän minä sellaista. Omien ajatusten tuominen esille on mukavaa ja ehkä bloggailua voisi pitää eräänlaisena harrastuksena. Samalla tavoin kuin piirtämistä, musiikin kuuntelua tai lukemista. Ei niidenkään tekemiseen tarvita mitään erikoista syytä.

Pohdin, pitäisikö minun kehittää joku teema blogilleni. Muilla on teemana leivonta, askartelu, muoti, vaatteet, aatteet tai ruoka. Mikä minun teemani on? Minä itse? Ketä se nyt kiinnostaa? Muita kuin minua? Ja näköjään ei minuakaan, kun en ole jaksanut bloggailla. Ehkä blogini ei tarvitse aihetta. Yhtä aihetta. Täällä on vähän sitä sun tätä. Romukoppa. Ajatusten kaatopaikka. Ehkä blogini on eräänlainen päiväkirja. Tai ei päiväkirja, jos kirjoitan tänne noin kerran vuodessa.

Valmistuttuani minulla on kyllä aikaa tehdä vaikka mitä. Maalata, piirtää, lukea ja ommella. Ja tietenkin pitää blogia. Sitten keksin teeman. Jonkun hyvän. Jossa voin esitellä taitojani. Ninja blogi. Otan kuvia itsestäni eri ninja liikkeissä ja näytän kehitykseni! Tätä ei ole kukaan muu tehnyt. Ainakaan tietääkseni. Se joka tietää tämmöisen blogin ilmottautukoot nyt! Nyt treemaan liikkeitä ensimmäistä kuvaa varten! Palataan sitten vuoden päästä astialle! ;)