Tämmöistä tilannetta ei ole ennen elämäsäni ollut. Minulla ei ole ketään kuka neuloo minulle villasukkia. Itse kyllä neulosin, mutta olen ihan onneton neuloja. Ensiksikin minulla menisi koko talvi niiden sukkien neulomiseen, toisekseen neulomis jälkeni ei ole kovin hyvää. Saisin varmasti eri paria olevat villasukat aikaan. Olen joutunut parsimaan ja harsimaan nykyisiä sukkiani, mutta jossain vaiheessa rei´istä tulevat liian isot eikä niitä voi enää paikata. Minulla on tällä hetkellä kahdet villasukat käytössä ja paniikki iskee, kun kummatkin on pesussa. Sitten pitää ottaa rikkinäiset sukat käyttöön ja se ei ole kivaa kun kantapäissä on kämmenen kokoset reiät.

Ehkä minun pitäisi palkata joku hyvä opettaja neuvomaan, kuinka villasukat tehdään ja ottaa sukkaa puikoista kiinni ja tehdä sukat. Netin ohjeet ovat niin mystisiä, että en ole koskaan saanut sukkia valmiiksi :D

Kuva ja sukkien ohje! :)


Olisi ihanaa omistaa kaikkia erilaisia, erivärisiä, raidallisia, ruudullisia, yksi värisiä, kaksi värisiä villasukkia... Kaappii täynnä villasukkia! :D Haaveeni on saada violetti-valko raidalliset villasukat joskus itselleni ^^