Tuntuu että tää "metsästysalue" on tyhjennetty työpaikoista. Paitsi jos sattuu olemaan levyseppähitsaaja. Paitsi jos sinulla on 5 vuotta työkokemusta ja viimesin ammattitaito. Ei minulla voi olla viittä vuotta työkokemusta! Vastahan mie valmistuin. Voi raivorane! Olen siis työllistettynä työelämävalmennuksen kautta. Työ on kivaa, mutta "palkka" persuuksista. Ja voin ihan rehellisesti myöntää, että teen töitä ainoastaan rahan takia. Jos selviäisin ilman rahaa, en tekisi töitä. Ainakaan säännöllistä. Ehkä satunnaisesti vapaaehtoistyötä. Mutta nyt minä haluan palkkaa. Oikeeta sellasta. Tykkään ostaa tavaroita ja rakastan tunnetta (joka on ollu minulla ehkä kerran elämässäni), että ei tarvitse stressata aina sitä laskujen maksua. On kiva kun on hieman "ylimäärästä" eikä tarvitse viimesiä pennosia laskeskella kylmä hiki otsalla.. Ja minä haluan ulkomaille. SInne on hankala mennä jos ei ole rahaa. Ja jos sattuu olemaan sen verran rahaa että sinne pääsee sitten siellä ei voi ostaa mitään. Ja sekös vituttaa. Minun pitäisi ostaa myös uusi puhelin. Entinen on hyvin epävarma. En koskaan tiiä millon viestit menee perille ja millon ei. Suhteellisen raivostuttavaa. Itseasiassa tiiän jo millasen puhelimen haluaisin, sitä vain pitäisi käyvä testailee jossain liikkeessä. Siinä on nimittäin hassu näppis. Tai no ei se koneella ole yhtään hassu, mutta en tiiä millanen se on puhelimessa. Tälläisen haluaisin!


En vain tiiä millanen tuommonen puhelin on käyttää. Hinta vaikuttaisi olevan aika kohdallaan ja olen kuullut ja lukenut puhelimesta hyvää. Jos jollakin on kokemuksia puhelimesta niin niitä otetaan vastaan :)