Miksi minun bloggailu-intoni kulkee aalloittain? On päiviä jolloin voisi tulla vaikka se 100 postausta päivässä ja sitten on kuukausia, kun ei ole mitään asiaa. Olen pohtinut muutenkin bloggailuani. Miksi minä edes teen sitä? Eihän minulla ole koskaan asiaa, toisin kun Karpolla. "Hei olen Tuija ja minulla ei ole mitään sanottavaa". Ei kuitenkaan pidä luulla että olen hiljainen. Ehei. Kun vauhtiin pääsen, minua on vaikea pysäyttää. Hiljainen siis IRL. Siis en ole. Olen varmaan yksi maailman kova äänisimmistä ihmisistä. Etenkin kun innostun tai olen humalassa. Tai puhelimessa. Tai yleensäkkin ihan muuten vaan. Joskus olen miettinyt, että kuinkahan monta desibeliä minusta lähtisi. Vaikka olen vain ~155 cm pitkä, minulla on hyvä äänikapasiteetti. Olenkin aina luottanut siihen, että kun tulee tiukkapaikka, ääneni voi pelastaa minut. Koskaan en ole pääsyt (ONNEKSI) oikeasti testaamaan. Enkä haluaisi. Minulla ei ole mitään kummallisia perversioita.




(Kuvat: Click)

Vaikka minusta lähtee ääntä, en osaa laulaa. En sitten tippaakaan. Minusta tuntuu, että olen sävelkuuro. En tajua hölkäsenpöläystä musiikista. Rytmitkin on aina välillä hakusessa. Osaan kyllä tanssia musiikin tahtiin jos musiikista kuuluu selvästi rytmikäs "tum tum tum". Mutta heti kun musiikki menee jotenkin "taiteelliseksi" tai monimutkaiseksi, olen hukassa ja hytkyn kun Flubber tanssilattialla. Ne on hieman noloja hetkiä. SIinä vaiheessa on hyvä lähteä hakemaan lisää juotavaa :D. Itseasiassa taisin just selvittää, miksi ihmiset välttelee mua tanssilattialla! Kukapa haluaisi tanssia hytkyvän Flubberin kanssa joka näyttää eksyneeltä :D

En kyllä ole käynyt pitkään aikaan baarissa enkä tanssimassa. Etenkään baarissa tanssimassa. Seuraava kerta taitaa olla 30.10 kun Pendulum tanssittaa porukkaa Joensuun Areenalla. Tosin, en yhtään tiiä ketä sinne on lähössä mukaan. Kuitenkin käy niin, että tanssin Flubberina yksin. Tuskin Pate ja sen kaverit viittii tanssittaa :D Etenkin kun ne vissiin tykkään ko. bändistä. Itsehän en tiedä siitä mitään. Menen kun sain lipun. Sorry vaan ne fanit, jotka olisi halunnu mennä mutta eivät saaneet enää lippua. Tää tyttö haluaa tanssia!




(Kuvat: click)


Ps. Olen töissä vuoden loppuun asti! \o/ woop woop!