100 turhaa nippelitietoa minusta:

1. haaveilen pidemmistä sääristä. Omani ovat ehkä 30 cm pitkät... 2. Haluausin elää pelkillä ranskalaisilla ja vanilja colalla, jos se olisi mahdollista. Vaikka niistä pidänkin, en halua olla lihava. 3. Kriiseilen jatkuvasti painoni kanssa. On päiviä jolloin olen todella tyytyväinen kokooni, mutta suurimmaksiosaksi on päiviä jolloin vihaan vartaloani. Syy siihen on se, että mahani turpoaa järkyttävän kokoiseksi lähes mistä vain. 4. Minulla on myös maitovamma. 5. Ben & Jerry's jätski on maailman parasta ja en voi syödä sitä saamatta kamalia mahan vääntöjä. 6. Vihaan tiikeri jätskiä hyi. 7. Vihaan myös ihmisiä jotka kohtelevat eläimiä huonosti. 8. Salaa toivon, että voisin puhkaista heidän silmät. 9. Kuitenkin tietäen ettei se auttaisi. 10. Rakastan talvea! 11. Etenkin joulua. Joulussa on vaan sitä jotain. Tule jo joulu! 12. Muutun surulliseksi kun joulu menee ohi ja tajuan, että minun pitää odottaa vuosi, jotta saan joulun taas! 13. Minua ei voi jättää kaksin joululahjojen kanssa. Koputtelen niitä, ravistelen niitä ja jopa avaan vähän kulmaa nähdäkseni mitä siellä on. 14. Kyllä, olen 25v:D 15. Vihaan ihmisiä jotka ovat aina nättejä. Jopa suoraan herätessään. Miten se on mahdollista?! Vihaan vihaan vihaan! (Lue: Olen überkateellinen). 16. Joskus kuvittelen että olen erinäköinen kun olen! Luo lisää itseluottamusta. 17. Minulla ei ole lainkaan itsekuria. 18. Kiukuttelen liikaa ja harmittelen asiaa jälkeenpäin. 19. Vihaan kaupassa käymistä. 20. RAKASTAN salmiakkia! 21. Minulla saattaa olla Patea ikävä jopa töissä. (How lame is that?!). 22. Olen totally jäänyt koukkuun Rillit huurussa TV sarjaan. 23. Minua ärsyttää se, kun nään kavereita liian harvoin. 24. Rakastan häkkivarastoiden tuoksua. 25. En osaa nukkua ilman Patea. 26. Kerään muumi mukeja ja pelkään, että tämä muumi villitys leviää jo muuhunkin! 27. Jos muut ihmiset pitävät jostain, minun on oltava erimieltä. En tiiä miksi:D 28. Rakastan Disney’n piirrettyjä! 29. Luulin pienenä että se on Disnep! 30. Salaa haluaisin olla töissä vaateliikkeessä. 31. En pitänyt ikinä ennen hameita. 32. Nyt minulle tulee jopa mielitekoja, että on PAKKO saada hame päälle. 33. Keräilen laukkuja ja en välttämättä edes käytä niitä ikinä. 34. = en ole kovin säästäväinen ihminen. 35. Minusta on ihanaa käydä saunassa, vaikka siellä tuleekin aina paha olo. 36. Elän hallitun kaaoksen keskellä. Vihaan tiptop siistejä koteja. 37. Saan suurissa ihmismassoissa paniikkikohtauksia. 38. En pidä siitä, että vieraat ihmiset kommentoivat ulkonäköäni. 39. Olen tosi äkkipikainen. 40. En osaa päättää haluanko mustan vai punaisen tukan. 41. Minusta on ihanaa kun postissa tulee mainoksia. 42. Katson mainokset aina läpi, jos siellä olisikin jotain kivaa ostettavaa. 43. En koskaan jaksa lähteä mihinkään tai ehkä ongelmana on se, etten saa itseäni liikkeelle. 44. Olen joskus käyttänyt apuna kahvia, mutta saan siitä vaan kummallisen olon ja tärinän koko kehoon. 45. Fanitan huippis-ohjelmia. 46. Haluan pitkän ja lyhyen tukan samaan aikaan. 47. Ärsyynnyn huonoista latvoista, mutta silti suoristan aina tukkaani. 48. Pidän kiinalaisesta ruuasta! Minun tekee sitä mieli harva se päivä. 49. En pidä ruisleivästä. 50. Haluaisin osata valokuvata. 51. Salaa toivon, että joskus voisin pitää valokuva näyttelyn. 52. Pidän naamiaisista ja minusta on aina ihan mahtavaa panostaa asuun ja hullutella! 53. Rakastan merirosvoja. 54. Ja toivoisin itsekin olevani sellainen. 55. Minulla on vaatekaapissa merirosvo hattu ja koukku, 56. Haluaisin omistaa laivan ja pitää siinä merirosvolippua. 57. Silloin minulla olisi mahdollisuus juoda aina vaan rommikolaa. 58. Olen jäänyt koukkuun Coca-Colaan. 59. Etenkin siihen vaniljan makuiseen. 60. Olen ihan tyrmistynyt ettei sitä myydä puolentoista litran pulloissa. 61. MIKSEI MYYDÄ?!?! *vieroitusoireita* 62. En voi sietää sinihome juustoja. 63. Tai muitakaan homejuustoja, 64. En myöskään tykkää fetajuustosta. 65. Enkä oliiveista. 66. Kun siivoan, kuuntelen musiikkia täysillä ja tanssin. 67. Vihaan laihoja ihmisiä jota sanovat ”oh ku oon lihava”. Siis mitä hittoo?! 68. Haluan saada kaiken nyt ja heti. 69. Nauran omille vitseille. 70. Pahinta se on sillon kun kukaan muu ei naura! 71. Minulla on ihan superhuonot jutut aina. 72. Kerron kaikki asiat sarkastisesti. 73. Ja en voi ymmärtää ihmisiä, jotka ei ymmärrä sarkasmia. 74. Pelaan konsolipelejä. 75. Tykkään ampua peleissä:D 76. Mutta en ole silti psykopaattiraivotappaja. 77. Minun on pakko tehdä itse joulukortit. 78. Rumia yksilöitä en lähetä koskaan, mutta silti säästän ne. 79. Haluan että ihmiset ajattelee, että olen tehnyt kortit juuri heitä varten. 80. Tykkään lahjojen antamisesta melkein enemmän kun saamisesta. 81. Eli minusta antamisen ilo ei ole kukkua. 82. Uskon kohtaloon. 83. Uskon myös, että jos minulle tapahtuu jotain ikävää, että olen edellisessä elämässä tehnyt silloin jotain pahaa. 84. Nauran silloin kun olen hermostunut. 85. Nauran myös silloin kun olen väsynyt. 86. Ja myös silloin kun olen levottomalla tuulella. 87. Sekä kaikkina aikoina tuossa välissä. 88. Olen myös nauranut unissani. 89. Ja tippunut sängystä sen vuoksi, kun olen unissani riehunut jotain. 90. Säilytän kuitteja jotka olen saanut ulkomailta ostaessani jotain. 91. Säilytän myös tuotteen hintalapun jos olen saanut kallista tosi halvalla. 92. Tykkään vintage aiheisista tauluista ja kuoseista. 93. ”Fiftari”tyyli kiehtoo minua. 94. Haluaisin pukeutua niin, mutta en tunne oloani kotoisaksi kellohameissa. 95. Olen voittanut koulun fiftaribileiden paraspuku palkinnon! 96. Ompelin kellohameen sinne itse. 97. Vihaan rasvata ihoa, koska sen jälkeen vaatteet tuntuu ikävältä. 98. Rakastan sitä, kun Pate rapsuttaa miun päätä ennen nukkumaan menoa. 99. Rakastan myös nukkumista. 100. Huomasin, että vihaan tehä listoja!

(Kuvat: CLICK)