Miksi ois miksi, olen rakastunut Vanilja cocacolaan?! Ja miksi sitä saa pienen pienessä tölkissä. Antaisin vaikka oiken käteni, jos saisin sitä ostettua kaupasta puolentoista litran pullossa! Siinä on vaan sitä jotain. No siis sokeria ainakin, mutta en vaan voi vastustaa. Se on I-H-A-N-A-A! Tilasin sitä jopa Joulupukilta lahjaksi. How lame is that? Oon vaan koukussa. Minkäs teet.

 

 

Pienenä kyllä luulin, että ihan perinteinen cocacola maistuisi vähän tältä (en ollut silloin maistanut vanilja colaa, kuvittelin sitä vain yhtä makeaksi). No eipä maistunut. Siksi en siitä varmaan tykkääkkään. Liian jotenkin.. hapokasta :D. ja tästä Vanilja colasta tulee ihan mahtava joulu fiilari. Haluan tuota kyllä jouluksi ison lavallisen! Ehkä alitajuntaisesti yhdistän vaniljan jouluun tai jotain. Colaa meillä ei oo jouluna juotu, niin siksi tämä ihmettely. Tänään oli ihan mahtava shoppailureissulla käydä Citymarketissa ostamassa colatölkki, tulla kotiin ja katsoa Rillit huurussa jaksoja ja nauttia colaa. Ihan rauhassa. Pitkästä aikaa se oli sellanen hetki, että aika pysähtyy ja keskittyy vain itteensä. Oli muuten rentouttavaa, vaikka sitä hetkeä ei kauaa kestänykkään.

Olen myös saanut jostain ihmeellisen joulukärpäsen pureman. En tiedä vaikuttaako siihen se, että oon jouluna töissä ja on pakko panostaa kotona jouluun. Oon kyllä ihan murheissani siitä, etten pääse kotiin jouluksi nyyh. Onneksi vanhempani ja sisko lopasi tulla meille kylään 26.päivä:) Edes vähän lohduttaa. Ja toisaalta on aika vinkeetäkin olla kotona. Vaikka tietty ne työt vähän häiritsee. Onneksi sattu aamuvuoro! Mutta kuitenkin, shoppailin H&M home osastolta kaikkia joulu härpättimiä ja en malta oottaa että pääsen laittamaan niitä esille. Minulla on myös jo joulukalenteri valmiina! Pikku Myy sellainen!

Ostin kaksi ihanaa joululiinaa, pallokuvioinen ja toinen valkea missä pipareita yms. Ostin myös juolukuusen alle maton! Iskä lupasi miulle niiden tekokuusen Joensuuhun ja pitihän sille tilata alusta! Ihana yksinkertainen, mutta silti niin jouluinen. Siihen kun vielä kuvittelee kaikki lahjat niin avot! <3 Höperryin jouluostoksista niin paljon, että tilasin kaksi kiiltavää punaista kankaista koria miun kosmetiikka juttusille :D Ei varmaan tuu yllätyksenä, kun sanon, että Pate piti minua kajahtaneena:D Ainiin! Kaikki tuotteet on kuvissa ihan ryppysiä kun sain ne vasta ja en oo viittiny niitä silittää, kun ne menee uudelleen ryppysiksi ennen joulua. Ja hyi, mun pitäis silittää ne uudelleen :O Eli olen ihan valmistautunut jouluun.

Oon myös valmistautunut talveen! Sain tänään valmiiksi übersuper kaulahuivin valmiiksi. Onneksi tajusin lopettaa sen ajoissa, muuten siihen olisi hukkunut!

Tein kaulahuivin tuubiksi, joka menee kaulanympäri vain kerran. Se on kuitenkin niin leveä että sen saa taitettua kaksinkertaiseksi. Neulomiseen käytin Novitan noki langalla. Ihan mahtava lanka neuloa kun ei tarvitse stressata sitä, tuleeko siistiä neulosta vai ei ja saa tehdä niin löysää kuin haluaa. Tuohon miun liinaan meni 2 kerää ja neuloin 7 kokosilla puikoilla. Oli muuten sukkela tehä! :) Kuvassa vähän näkyy miun uutta valkeeta neuleliiviä jonka ostin Onlystä. Ihan mahtava kapine, etenkin töihin. Meillä on töissä niin kylmä, ettei siellä selviä ilman moista! Haluaisin saman harmaana <3