Tulin juuri kampaajalta. En ollut suunnitellut reissua, tein sen aivan spontaanisti. Kysyin oisko heillä milloin aikoja ja pääsin heti. Olihan se tyyristä mutta naisten huvit yleensäkkin on. En ollut käynyt piiiitkään aikaan kampaajalla ja sielä istuminen tuntui hyvälle. Olen kasvattanut tukkaani jo jonkun aikaa ja pelkäsin jos kampaaja leikkaa liikaa. Kampaaja kertoi kuinka voin pitää hiuksia eritavalla ja kuinka niitä kannattaa hoitaa.  Hän kehui hiusteni kuntoa ja keskustelimme luonnontaipuisasta tukastani. Olin aina ennen pitänyt tukkaa kiinni. Kampaaja kuivasi hiukseni kiharalle ja rutesteli muotoilutuotteilla. Rakastuin uuteen kiharaan tukkaani jota olin ennen niin kammoksunut! Olen varma että tulen käymääm kyseisessä paikassa vielä monesti.  Ihastuin tukkaani niin paljon että halusin käydä ostamassa muotoilutuotteita. Niinpä marssin kauppaan ja ostin sieltä vahaa. Olin myös pitkään haaveillut poskipunasta ja nyt sen ostin! Ajattelin että se näyttäisi hyvälle uuden tukan kanssa. Kotiin päästyäni laitoin vahaa hiuksiini ihan vain testiksi ja sipaisin poskipunaa poskiin. Tuntuu sievälle. Joka on hassua. Yleensä en pidä ulkonäöstäni. Tuntuu paljon itsevarmemmalle. En malta odottaa että voin näyttää uuden tukan poikaystävälleni! Toivottavasti hänkin pitäisi tästä! En malta odottaa että pääsen töihin esittelemään uutta tukkaani. En ole pitkään aikaan tuntenut oloani näin hyväksi. Kiitos sille kampaajalle!
                                                                                                                                                                                           188252.jpg