Sain tänä aamuna tietää, että on taas tulossa uusi Muumimuki! Hiihtokilpailu! Pakko saada! Olen kerännyt Muumimukeja jo aikasta monta vuotta.. Viisi tai kuusi ja mukeja alkaa olemaan jo ihan mukavasti. Olisiko jo 22 kappaletta ja vielä haluan lisää. Suurimman osan mukaista olen saanut lahjaksi. Itse olen varmasti ostanut alle 10 mukia. Minusta tuntuu, että minulle on helppo ostaa lahjoja! :D Tai ainakin tuntuu että ihmiset turvautuvat "vanhaan tuttuun". Eikä siinä mitään. Mii laikii! Oikeastaan ihan sama mikä juhla on, kun joltakin tulee Muumimuki. Ja olen Muumimukaista aina yhtä innoissani. Tarjosin kihlajaisissani vierailleni kahvit Muumimukeista. Jokainen sai tietysti valita mieleisensä. Vieraista se oli hauskaa. Niin kuin minusta ^^ Olen ollut aina Muumihullu. Niin kuin minulle on sanottu "HC fani". Muistan muumien replatkii ulkoa. Käsittämätöntä.  Laitetaampas tähän väliin vähän kuvaa uudesta ihanasta Hiihtokilpailu mukista!Tai en laitakkaan kuvaa. Meni liian vaikeaksi. Jos jotakuta kiinnostaa niin se muki löytyy täältä: No sekii meni liian vaikeeks. Arabia. fi. Sieltä löytyy. Ompas säätöö!

Ei selkeestikkään tänään ole blogi eikä sen toiminnot minun puolellani. Tässä siis kuva.

Nyt tää lähtis pakkaamaan ja suuntaa kulkunsa kohti Keski Suomea! Vihdoinkin pääsen suunnittelemaan valmistumisjuhliani! \o/ (Pakko oli käyvä tekemässä aamupäivitys ton mukin vuoksi <3)