Innostuimpa sitten kankaan painannasta ja marssin Tiimariin ostamaan värejä. Tuloksena syntyi Totoro paita. Totoroni näyttää lähinnä yrmeälle pöllölle mutta vapaalla kädellä suoraan kankaalle ole hankalampi tehdä kun voisin kuvitella. Paita venyi ja virui ja sivellin tökki ja takkuili. Sain sen silti tehtyä. Tavallaan olen ylpeä työstäni. Ainakin se on uniikki. Ja ensimmäinen paita johon tein kuvan. Vihdoinkin sain tehtyä jotain. Minä aina vain suunnittelen ja suunnittelen, mutta mitään ei synny. Nyt sain vietyä projektini loppuun. Tosin paita täytyisi vielä silittää.. Pitää vain odottaa että se kuivuu ettei kuva tartu silitysrautaan.. Ok, tulee siihen väliin muutenkin voipaperia. Oikeastaan innostuin tuosta suunnattomasti. Päässäni alkoi kuhisemaan vaikka minkälaisia visioita. On paljon kivempaa pitää paitoja missä on uniikki kuva:P. Eikun vaate kauppaan ostamaan kaikki yksi väriset paidat ja taiteilemaan^^. Tästä lähin teen jotai yksinkertaisempia kuvioita. Tai ainakin aluksi. Ehkä jos jaksan tehdä useempia alan olla jo harjaantunut ja voin tehdä monimutkaisempiakin kuvioita. Värit olivat kyllä aika hintavia. Toisaalta, niistä riittää sitten kyllä moneen kertaan. Ettei joka kerran jälkeen tarvitse olla ostamassa värejä. Olisikohan jollain jotain hyvää vinkkiä välineiden suhteen? Onko tuputtamalla vai siveltimellä parempi tehdä? Ja millainen sivellin olisi hyvä? Mistä kannattaa tehdä sabluunoita? Ottasin vinkkejä mielelläni vastaan!:)

Ainiin. En ole tainut muistaa mainita että olen päässyt opiskelemaankin! Pääsin Humakkiin kansalaistoiminnan ja nuorisotyön koulutusohjelmaan! Eli minusta tulee yhteisöpedagogi! Olen ihan innoissani! Haluisin ostaa vaatteita, tarvikkeita sun muita. Kamalaa! Olen vararikossa ennen kuin aloitan koulun.. *huokaus minua*. Mutten voi sille mitään että olen innoissani syksystä ja tulevasta talvesta. haluisin ostella jo kaikkia syksy vaatteita:D. Sovittelin tänään jo syystakkeja kunnes päädyin tulokseen etten voi vielä käyttää niitä kun on liian kuuma. Mikä pettymys. Olisin niin halunnut. Haluisin värjätä tukkanikin taas mustaksi. Mutta sitten kun teen sen, haluan sen pois. Niin käy aina. Tosi, nyt minulla ei ole ollut mustaa väriä pitkiin aikoihin joten se voisi ollaa kiva taas. Nykyinen värini on jotenkin plaah. Mutta tässä tämä minun paitani on:

789739.jpg
(huuhkaja Totoroni:D)