Haastan kaikki kertomaan 6 omituisinta piirrettä! :)

Minulla on:

1. Minun täytyy hampaiden pesun jälkeen purskutella vettä suussani niin kauan että purskutuksia on tasaverta. Jos menen sekaisin, aloitan alusta.:D

2. Illalla kun menen nukkumaan (yksin), pelkään että joku seisoo sängyn vieressä tai koettaa ampua minut postiluukusta. (tiedetään.. jätjetöntä!) Tämän takia kun menen nukkumaan yksin, nukun kokonaan peiton alla.

3. Haluaisin olla vanhus ja eläkkeellä:D. Kiikkua omassa keinutuolissa ja neuloa.

4. Minulle tulee vieroitusoireita jos puhelimeni ei ole mukana. Ahistun. Olen varma että juuri silloin kaikki soittavat minulle!

5. Rakastan mainoksia (lehtiä siis). Juoksen hullun kiilto silmissä aina postiluukulle kun kuulen mainoksien tulevan.

6. Joskus koetan juosta varjoani karkuun..:DD