Tein ensimmäistä kertaa elämässäni juustokakun. Pohja onnistui vallan mainiosti mutta sitten se juusto osuus.. Pitääkö sen olla paakkuista?:D Ja kuinka kevyt vaahtoista kermavaahdon täytyy olla..:D Toivottavasti huomenna pintakerros onnistuu paremmin. Laitan siihen mangososetta^^. Ehkä se peittää sitä makua;). No ei.. Vaikka ruoka ei olekkaan estettisesti kaunis ei se välttämättä tarkoita sitä etteikö se maistuisi hyvälle! (ainakin toivon niin..) Mutta sitä ennen tein onnistuneesti nuudeli, tonnikala kasvis wokkia^^. Tykkäsin siitä ja tein sitä vahingossa niin paljon että saahaa syyä sitä vielä huomennakin:D

Töissä oli hurrrjaa. Voiko enää villimpiä lapsia olla *puhisee*. Tästä työstä saa stressiä:D. Tai ainakin ennen aikaisia harmaita hiuksia. No eiii.. Tykkään työstäni:>. Se on monipuolista ja vaihtelevaa. Jotain hyvää siis. Työ ajat vain kusee. Mutta saampa ainakin joskus nukkua pitkään <3. Ellen sitten herää liian aikaisin.. Nii kun tänää.. prkl:D Huomenna täytyykin herätä aikaisin kun tapaan ystäväni je mennään aamulla ennen töitä ja koulua kahville^^. Ihana tapa alottaa aamu. Suosittelen kaikille! Tosin en joka aamu.. silloin siitä menee into eikä se enää tunnu samalle.

Oon pessy tänään kaksi koneellista pyykkiä. On tehokas olo:>. Kävin postissa pesin pyykkiä, tein ruokaa, kävin kaupassa ja tein juustokakun. Ja tuossa välissä olin vielä töissä. Sen kyllä huomaa että olen tehnyt paljon. Väsyttää kauheesti. Pitää mennä kyllä ajoissa nukkumaan! Muutenki aina venähtää nää mun nukkumaan meno ajat. Hyi minua. Mutta aina voi parantaa:>.


Juustoisin terveisin tuijja! o/