Näin taas kerran hyvin merkillistä unta. Unessani olin nukkumassa tai ainakin peiton alla, kun kimppuuni hyökkäsi lauma harakoita. Ne tökki ja nokki ja näykki ja satutti. Yritin huutaa peiton alta mutta kukaan ei kuullu tai välittäny. Lopulta harakat järjestäytyivät ja nokkivat 10 sentin välein minun käsiin reikiä. Ne koetti saaha minut nokillansa kiinni sänkyyn. Sattui pirusti. Käsien oikea ja vasenrauna oli hakattu reikiä täyteen, samaten jalkojen ja keskivartalon. Pahinta oli, kun harakat poistuivat, pikkuvarpaani läpi oli mennyt ruuvi/naula/nokka (unessa ei voi koskaan tietää). Yritin saada jonkun auttamaan minua, mutta lähinnä minulle vaan naurettiin. Jouduin itse ottamaan ruuvin/naulan/nokan irti ja se tuntui inhalta. Varvas vuosi verta, samoin kuin kaikki muutkin haavat. Yritin saada apua, mutta turhaan. Yhtäkkiä minuun ruiskutettiin punaisenruskeaa kirvelevää ainetta, kunnes tajusin että se on jotain herkästi palavaa. Minut raahattiin paikkaan missä oli palavia tynnyreitä ja minun piti kulkee niiden ohi syttymättä tuleen..

Kaikkee sitä:D Näin aikasemmin tosi kummallisen unen. Olin tällöin ystävieni kanssa Pieksämäellä avioliittoleirillä tiskaamassa ja näinpä sitten tälläisen unen..

Oltiin tiskaamassa niin kuin tavallisestikkin. Huuhtelimme astiat, laitoimme ne koreihin ja työnsimme koneeseen. Tätä jatkui normaalisti, kunnes huomasin koreissa olevan vauvoja astioiden sijaan. Huomattiin myös, että yhdestä korista puuttui vauvat. Pohdittiin sitä hetken, kunnes kaverini ilmoittaa:" Hmm.. Olisikohan se uunissa..?". Toinen kaverini järkyttyi. Hän läimäsi kädet kasvoilleen ja huusi: ÄÄÄÄÄÄKK!. Minä taas mietin, että jos vauvat olisi uunissa, kai ne olisi itkenyt ja pohdin miten kamalalta elävänä palanut vauva näyttää. Kaverini otti vauvat uunista, mutta ei ne näyttäny palaneilta. Kaverini kantoi niitä paikkaan missä oli ne muutkin kunnes hän pudotti vauvat lattialle ja tokas: Kappas, puoli raa'at vauvat lattialla." Purskahdin nauruun ja uni loppui..

Lopulta kun heräsin, Pate kysyi näinkö unta missä nauran. Olin siis nauranut ääneen..:D Hieno homma.