Istun yksikseni kotona nörtäten koneella. Ajattelin viettää rauhallisen lauantai-illan leffojen parissa mutta naapurit kuuntelee musiikkia minunkin edestä. Enkä ole ihan varma onko TUO musiikkia.. "Tum..tumtumtutm.." ja samaan tahtiin hyppivät esineet kirjahyllyssä. Mikähän siinä on että aina viikonloppusin ihmiset kuuroutuvat ja musiikki pitää laittaa täysille. Pitää varmaa pudottaa postilaatikoista kuulolaitteiden pattereita.
Korvatulpat tulisi minun kannalta halvemmaksi! Vai kertooko tämä jotain minun kuolleesta sosiaalisesta elämästäni? Onko viikonloput "elämisen aikaa"? Pitääkö minun lähteä tuonne ulos palelemaan ystävieni kanssa ja huutamaan kun päättömät kanat. Kanat sielä tosiaankin huutaa.. Mutta miksi minun tarviisi todistella sosiaalista elämääni tuolla tavoin? Tarviiko minun alkaa vakuuttelemaan ihmisille etten ole yksinäinen kalkkeutunut erakko. Koska niinhän nuo tuolla tekevät. Vai voiko joku sanoa jotain vastaan? Onhan se totta että ihmiset lähtevät "rentoutumaan" tuonne yöelämään ystäviensä kanssa. Luulen vaa että se ei kauheasti rentouta. On paljon rentouttavampaa löhötä sohvalla, peittoon kääriytyneenä kuumaa kaakaota juoden samalla kun katsoo jotain "aivot_off_tilaan_leffaa". Ah! Mikäpä sen mukavampaa! Taidampa mennä tästä nauttimaan yksinäisyydestäni *etsii korvatulppia* ja koetan rentoutua vaikka naapurini ei sitä osaa tehdä!
Rentoja viikonloppuja!

                                                    188197.jpg