Sain tänään uuden trendin. Olin aivan innoissani kun kannessa mainittiin että lehti sisältää hiusmuotia! Aloin ahnaasti selata lehteä ja koin suuren pettymyksen. Kuka pitää sellasia hiuksia? Emme me halua lukea muodista mitä ei voi käyttää normaali elämässä. Ehkä jos olisimme huippu malleja voisimme laittaa harakan pesän päähämme ja se näyttäisi hyvältä. Ehei, ei minun päässäni. Tuntuu kuin nämä muoti kihot tekisi tälläisiä muoteja vain siksi että he voisivat nauraa meille tavan tallaajille. Minäkin olen tälläinen harmaa varpunen. Näyttäisin aivan pelleltä jos käyttäisin lehdistä saamiani muoti vinkkejä. "ja tälläiseen meikkiin kannattaa yhdistää rajuja keltaisen sävyjä". Kelle keltainen sopii? Ei ainakaan minulle! En ole muutenkaan mikään pastelli-ihminen. Tiedän kyllä että tuollaisista muoti pläjäyksistä pitäisi ottaa pieniä yksityiskohtia vain huomioon, mutta kuinka moni meistä osaa tehdä niin? Katsomme kokonaisuutta ja järkytymme "En halua näyttää tuolta! O__o".
Ja miten kukaan voi päättää siitä mikä/kuka on nyt muodissa. Ei voi osotella sormella "Et ole muodikas!". Tottakai on ihmisiä jotka osaa hyödyntää muoti-ilmiöitä näyttämällä pelleiltä, päin vastoin. He näyttävät kadehtittavan hyviltä. Haluaisin tietää miltä tuntuisi olla sellainen ihminen. Olen aina ollut tavallisen tylsä. En erotu massasta oikeastaan mitenkään. Olen ehkä hieman tylsä:D. Mutta vaatteeni ovat osa minua ja viihdyn niissä. Joten miksi lähteä muuttamaan tyyliään kokonaan? Olen joskus kokeillut käyttää hametta ja koruja. Tunsin itseni hölmöksi. En osannut kulkea sellaisissa vaatteissa. Tuntui että kaikki olisi tuijottanut "Mitä tuo pitää päällään!!". Joten ne oli ainakin aivan vääränlaiset vaatteet. Tuosta herääkin kysymys että miksi minulla on ylipäätään hame? Sen kun tietäisi. Se tuntui ostohetkellä hyvältä idealta. Lopulta olen käyttänyt hametta vain muutamia hassuja kertoja. Joka kerta tuntien itseni hieman höntiksi. Toisaalta, mitäpä se muille kuuluu millä tavalla pukaudun. Eikös sen pitäisi olla jokaisen oma asia? Ei kukaan voi tulla sanomaan että "hei sä pukeudut väärin?".
Miksi pitäisi pukeutua siihen muotiin mikä on "muodissa"? Eikö oma persoonallinen pukautuminen ole muka parempi ratkaisu?
Jos kaikki alkaisimme pukeutua "yleiseen muotiin" olisiko maailma täynä pieniä Paris Hilttoneita? Olkaa rohkeasti oma itsenne ja hypätkää lehtien muoti sivujen yli! Minäkin olen rohkeasti tylsä harmaa varpunen.
                                                                                      
                                                                                        194628.jpg