Puhkun intoa ja innostusta! Vaikkakin tiedossa on kamala työtunti mutta silti olen positiivisella mielellä. Se on tuo aurinko joka sen tekee. Vaikka haluaisin välillä olla huonolla tuulella niin aurinko estää sen. Tuntuu että olen kokoajan hymy perseessä. Minulla on hyvä olla. Olen onnellinen. Vaikka ei ole oikeen mitään syytä. En siis tarkoita että ettenkö haluaisi olla onnellinen. Ehen. Haluan kyllä mutta ihmettelen tätä. Tuntuu rakastuneelta<3. Vaikka olen ollut sitä jo ainakin vuoden. Pidempäänkin jos ihan tarkkoja ollaan;).

Kevät on kyllä hassua aikaa. Ihmiset jotka eivät usko rakkauteen ovet ihastuneita ja itse leijun omissa vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa. Odotan vain kesää ja sitä että voin vain istua torilla jäätelöä syöden eikä ole kiire mihinkään. Voin vain nauttia elämästäni.

Ainut huono puoli tässä on että uima kausi lähenee.. Nostaa paniikin ylleni kun ajattelen itseni sulloutuneena uimapukuun. Haluan mahani pois. Ei siellä sattus olemaan joku joka tarviisi pari ylimäärästä kiloa? Mitä, eikö kukaan? Jopas jotakin:D. Olen pyöräillyt hulluna kaikkialle ja käyn tanssi treeneissä. Ensi viikolla menen jalkapalloon. Siis en kirjaimellisesti:D Aloitan jalkapallon. Lähinnä. Tai ainakin yritän. Minun piti tehdä se jo eilen. Sitten olen miettinyt kuntonyrkkeilyä tai bodybalancea. Jotain! Haluan kivan vartalon. Nyt näyttää että olen syönyt tusinan jalkapalloja. Joskus jopa tuntuukin siltä.

Tässä herää kysymys että voinko ikinä olla tyytyväinen vartalooni.. Toisaalta.. Joskus olenkin. Olen iloinen etten ole luunlaiha tikku niin kuin kaikki muutkin. Mutta sitten tuntuu että ihmiset pitävät sellasia kauniina. Miksi minä haluisin olla luunlaiha tikku kun en itse pidä niitä kauniina. Miksi minun pitäisi miellyttää muita. Helppohan se tässä on nuin sanoa. Ajattelen toisin ja tunnen toisin. Ei ole helppoa olla minä.

Mutta jos minä en kelpaa sellaisena kuin olen niin se on sen toisen murhe. Minä olen tälläinen aina, paras vain tottua siihen!:D Onneksi ystäväni ja rakkaani ei välitä siitä olenko pömppömahainen vai en^^.

Aurinkoista kevättä kaikille! :)