Minusta tuntuu, että jokainen ihminen on itserakas. Pakkohan sitä itteensä on rakastaa jos aikoo elää itsensä kanssa. Kuvailin yksi päivä minulle rakkaita asioita. Rakkaita ja tärkeitä. Oikeastaan ilman näitä asioita en voisi elää ilman. En julkaise kuvaa kihlatustani vaan ihan tavaroista, joista olen hyvin hyvin riippuvainen. Tai ainakin koen ahdistusta ilman niitä:D


Ensimmäisenä on ruoka. Etenkin hyvä ruoka ja pikkunaposteltava. Minusta on ihanaa viettää iltaa ystävien tai oman kullan kanssa nauttien hyvää viiniä ja syöden juustoja, keksejä, pähkinöitä, viinirypäleitä... Herkkujen kanssa sopii hyvin elokuvat. Kullan kanssa kahdestaan katsotaan hyvin monenlaisia elokuvia, mutta useimmiten animaatioita, koska olen niihin hulluna! (Ei siis mitään rakkaus shittii.) Näiden harkkujen ja kynttilöiden kanssa katsottiin Kunniattomat paskiaiset <3 Ystävien seurassa katsotaan useimmiten komedioita, äksöniä tai sitten räiskintää.


Ennen kuin voin sopia mitään ystävieni kanssa, minun täytyy katsoa ensin kalenteria. Vaikka tietäisinkin sen päivän olevan tyhjä, on kalenteria silti katsottava. En vois tehdä MITÄÄN ilman sitä. Jos se joskus jää kotiin, olen aivan hukassa. Kalenterini pitää elämäni kasassa ja minun ei tarvitse pelätä mielenterveytenu puolesta. Ilman kalenteria panikoisin kokoajan "mitä minulla oli tänään?! Milloin minun piti tehdä se ja se ja se!?" Kalenterini helpottaa arkea ja eikä minun tarvitse koettaa muistaa niin paljoa asioita. Vapaapäivinä harvemmin kuikuilen kalenteria mutta kouluaikoina aloitin joka aamun avaamalla kalenterin ja tarkastamalla pari päivää eteenpäin, että mitäs sitä pitääkän tehdä. Jos rakkaat lukiat ette vielä käytä kalenteria, suosittelen aloittaamaan nyt! Huomaatte kuinka arkihelpottuu (:


Myös ilman puhelinta olen aivan hukassa. Ahdistun jos huomaan puhelimeni jääneen kotiin. Olen varma että juuri silloin ne kaikki tärkeät puhelut tulevat. Ilman puhelinta on muutenkin orpo olo. Jos on sopinut vaikka tapaamisen jonkun kanssa, ja se joku on myöhässä. Ja jos ei ole puhelinta, ei voi edes varmistaa onko itse oikeassa paikassa, onko se toinen mennyt väärään paikkaan vai onko sille toiselle sattunut jotain. Puhelimen tärkeyttä ei voi korostaa tässä yhteiskunnassa. En ymmärrä miten nuorempana pärjäsi ilman puhelinta. Nyt olen ihan hukassa ilman. Ehkä sitten olen puhelinholisti!


En myöskään VOI elää ilman salmiakkia! Parasta salmiakkia ikinä on ne OIKEAT salmiakki pääkallot. Nomnom! Ystäväni tietävätkin tämän jo, mutta kerron myös teille muillekkin, minä EN siis syö muun värisiä karkkeja kuin ruskeita ja mustia. Nämä ruskeat karkit ovat siis suklaata. En voi sietää hedelmä karkkeja ja niiden väriaineiden makua. En myöskään tykkää niiden äklöstä makeudesta. En edes muista milloin viimeksi olisin syönyt värillisiä karkkeja niin, että olisin niistä tykännyt. Vai olenko syönyt ikinä? Irtokarkkejakin valitessa pussini on vain täynnä mustia karkkeja. Ja mitä kirpeempiä, sitä parempi. Ehkä salmiakit eivät ole niitä terveellisimpiä, koska ne nostattaa verenpainetta sekä kolesterolia ja niistä voi saada salmiakki myrkytyksen. Pidän niistä silti <3 Kuka sanoi että niitä pitää syödä kilotolkulla?

Jatkan myöhemmin itseni ja tärkeimpieni asioiden esittelyä! (:

 

Ps. Olen kovin harmistunut kuvien pienuuden vuoksi! Jos joku on taitavampi kuin minä, voi antaa vinkkejä kuinka kuvat saisi isommiksi! KIITOS <3 :) HAHAA! Sainpas suurennettua! Onko ne nyt liian suuria? :D