Minusta tuntuu, ettei minulle koskaan tapahdu mitään. Päivisin olen harjoittelussa ja illat istun kotona ja möhötän. Kuulostaa tylsältä ja sitä se on. Kaipaisin jotai vaihtelua, mutta en oikeastaan tiiä että mitä. Ehkä minulla on vaan ollut liikaa aikaa katsoa telkkaria ja elokuvia, missä Sankarittarien elämä ei ole ikinä tylsää. Ei ne kyllä koskaan käy vessassakaan.. Minusta tuntuu vaan, että tällä tavalla muuttuu nopeasti kalkkiutuneeksi vanhaksi naiseksi joka on hyvin katkera kaikesta. Sellainen en halua olla. Minusta tuntuu, että ennen tapahtu paljon enemmän kaikkea ja tein asioita spontaanisti. Etenkin kun asuin vielä kotona, oli hyvin helppo tehdä kaikkea kummallista kuten liittyä teatteriin ja olla mukana musiikaalissa, kerätä kaveri porukka kasaan ja olla yhdessä ja tehdä kaikkea mitä päähän juolahti. Nykyään ei edes näe ketään koska kaikki on niin kiireisiä ja kaikilla on omat elämät ja aikataulut. Pitää ystävien kanssa sopia tapaaminen monta kuukautta etukäteen jotta mikään onnistuu. Minusta se on tylsää.

Minusta muutenkin tuntuu, että minun on vaikea pysyä aloillani. Paitsi silloin kun virta on lopussa. Silloin voisin nukkua 24/7, mutta muutoin. Haluaisin touhuilla ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Kotonakin olen silloin levoton kun minulla on liikaa virtaa eikä mitään tekemistä. Yleensä vaan turhaudun ja muutun ärtyisäksi:D Viime aikoina minusta on tuntunut ärtyisämmältä kuin ennen. Ehkä minun pitäisi päästä purkamaan paineitani carting radalle tai paintball kentälle.

Pitääkö aikuistumisen olla näin tylsää? Onko kaikki aikuiset käynyt tämän läpi? Onko väärin olla erilainen aikuinen ja tehdä asioita joita aikuiset eivät tee? Kuka meille on luonut kuvan siitä, millaisia aikuiset ovat? Jos ei tunne oloaan aikuiseksi voiko silloin olla aikuinen? Onko jossain aikuistumisopasta? Minulle tämä on nimittäin tullut aika shokkina. Entä mistä voin saada vertaistukea tähän kriisiin? Pitääkö nyt minun loppuelämän olla tylsää? Voiko aikuisena hengailla kavereiden kanssa ja nauraa tyhjänpäiväiselle? Kuka näihin osaa vastata? Ja mistä voisin saada näihin vastauksen?

Taidan alkaa boikotoimaan aikuistumista.


 

Ps. Olen 24v. ;)