Mä en enää jaksa! Luovutan:D. Oon pakannu ainaski miljoona laatikkoo ja silti täällä on tavaroita pakattavana! Miten voi olla mahollista! Noi tavarat varmaa lisääntyy kaapissa! Jotai astioitaki on tuhansittain ja ennen niitä ei ollu nimeksikään! Mitä on tapahtunut?! Missä vika!? Tää on joku kurja pila jossa koetellaan mun kärsivällisyyttä sodassa tavaroita vastaan.. Siis oikeesti! Olen kyllä ennenkin muuttanut mutta jotenki äh.. Miksei noi tavarat lopu!? Oon varma ku vihdoin luulen saaneeni kaikki pakattua ja vietyä uudelle kämpälle, kun tulen takaisin ja kurkistan kaappiin.. Sielä on tavaroita! Tää on yhtä painajaista! Jos olette joskus nähneet unta että koetatte päästä jotakin pakoon, mutta se vaan seuraa ja seuraa. Tää on just sellanen! Kohta muutan ilman meijän tavaroita! Osaavattepaha sen jälkeen tulla nätisti laatikoihin:D.

Kädetkin kamalan kipeät kantamisesta. Sirmia kun taittaa niin tuntuu että ne ois yli turvonneet. Ne ei vaan mahu kiinni. Tiiättehän? No kyllä työ.

Onneksi porukat tulee huomenna auttamaan noitte isompien kamojen roudaamisessa ja poikkiksen muutama kaveri. Mun ei tarvii muuta ku siivota. T A I V A S! En oo ennen uskonu että voisin siivota vapaaehtoisesti mutta nyt teen se mielelläni. En kanna enää yhtää tavaraa! Ok.. Ei multa ehkä kysytä, joten.. *katsoo murhaavasti laatikoita ja toivoo että ne osaisi itse kävellä*.

Jos minulla olisi taikavoimia, kutistaisin noi kaikki laatikot iiihan pikkuriikkisiksi ja samoin tavarat niien sisällä. Ois niin paljon helpompi kantaa. Laittas vaikka ne sitten taskuun:D. Sitten uuvella asunnolla taas suurentais ne oikeen kokoseksi. Sais kaikki kerralla muutettua, ilman sen kummempia rehkimisiä^^. Tavaroiden asettelu paikoilleenkin ois niin paljon helpompaa. Miksei mulla oo taikavoimia!? *vihaista murinaa*