Aloitimpa tänään pakkailemaan. Ja nyt tuntuu että laatikoita ja pusseja ja nyssäköitä on joka kolossa ja nurkassa. Ootan hetkeä kun pääsen viemään niitä uuteen asuntoomme. Pois jaloista pyörimästä. Olen kyllä ihan malttamaton. Pitäisi vielä viikko jaksaa odottaa. Vaikka voimmekin viedä tavaroita jo ensi viikolla mujtta isoommat tavarat saadaan vietyä vasta viikonloppuna kun saadaan peräkärry tai iso auto. Sitä ennen voimme viedä vain pikku kamista. Olen aivan varma että ensi viikko menee matelemalla. Silloin kun ajan pitäisi kulua nopeasti se ei tee sitä. Raivostuttavaa. Haluan tavata sen joka säätelee aikaa ja sanoa pari valittua sanaa!

Sisustaminen! Olen aivan innoissani. katselen huonekaluliikkeiden mainoksia ja mietin mitä huonekaluja haluaisin uuteen asuntoon lisää. Asunto on melkein puolet suurempi kuin nykyinen asunto ja sielä on ihan oikea keittiö! Olen haaveillut oikeasta keittiöstä niin kauan kun muutin pois kotoa. Ensimmäisessä asunnossani oli vain pieni keittokomero ja nykyisessä asunnossa on tupakeittiö. keittiö missä voi tehdä kunnolla ruokaa ja syödä yhdessä poikakaverin tai ystävieni kanssa. Aah. Sellaista olen kaivannut!

Kuvien ja taulujenkin virittäminen seinälle on kivaa. Kulkea taulu kädessä ympäriinsä ja katsoa mihin kohtaan se sopisi parhaiten. Lopulta poikaystävältäni menee hermo kun vaihdan mieltäni alvariinsa. Pitää olla varma että haluaa taulun juuri S I L L E kohdalle, ettei sitten tule katumapäälle. Sen jälkeen ainakin siltä menis hermo:D. Saisin vielä vasarasta päähän. Osaan olla kyllä välillä hankala ihminen. Aika harvoin kuitenkin. Tuskin ikinä;)