Valmistuin! Olen nyt virallisesti Yhteisöpedagogi AMK! Luulin ettei tämä päivä tule koskaan. Olin väärässä. Nyt olen työtön. Ja minulla on aikaa. Vaikka muille jakaa. Olin valmistumisestani niin iloinen että juhlin sitä kahdesti :D. Sukulaisten kanssa sekä ystävieni kanssa :D. Ja voi sitä lahjojen paljoutta! :o Ihan on nyt pakko niitä mainostaa täällä! Kuvia minulla juhlista ei ole vielä, mutta toivottavasti saan niitä pian:)



Sain lahjaksi uskomattoman ihanat Finlayssonin muumiruusutarha-pussilakanat! Olin lakanoista niin innoissani, että pesin ne ja laitoin suoraan sänkyyn! (:


Sain rakkaalta PikkuSiskoltani nämä ihanat muumi lasit joita kyllä aijon ostaa lisää! ^^



Sain myös sukulaisiltani rahaa ostaa punaiset kaivoverhot joista olen haaveillut jo monta vuotta! Ja tällä viikolla ajattelin ne käydä ostamassa! <3

Sain myös toiset Finlayssonin pussilakanat. Srllaiset mitä Citymarketista voi ostaa edullisesti kun kerää leimoja. Rakastuin pussilakanoihin heti! Laitan ne jouluksi sänkyyn punaisen värin vuoksi! :)

Sain myös ihanilta ystäviltäni paljon lahjoja!


Sain kokoelmistani puuttuneen Ruusutarha mukin! <3


Sekä Pikkumyy murokulhon! <3

Sain myös Pikkumyy metallipurkin, johon voi laittaa kahvia ja pienet rakkaus lusikat!


<3

Tarkkasilmäiset saattoivat huomata lahjoissa toistuvan muumi teeman. Olen ihan hulluna Muumeihin ja Muumi tuotteisiin! Osaan Muumijaksojen vuorosanat ulkoa ja aloitan aamuni aina katsomalla Muumeja! :)

Sain ystävältäni mahtavan taulun, mutta siitä tulee kuvia himppusen myöhemmin kun saan kameraani pattereita! (: