Kävin eilen tutor-koulutuksessa kuopiossa. Heräsn jo 5:15 joten voitte vain miettiä millaisia juttuja kerroin iltapäivällä. Olin aivan väsynyt. Kikatin ja nauroin mitä omituisimmille jutuille ja koulutus meni vähä ohi silmien ja korvien. Muute tekivät muistiin panoja niin minä ja luokkalaiseni tuhertilimme paperiin kaikkea outoa. Piirsin jopa mustapantterin! Ihan ekaa kertaa elämässäni! Olin aika ylpeä vaikkakin se on epämuodostunut! Mutta niin.. Mie oon ihan innoissani tosta tutoroinnista! On just kiva lähtee kouluille mainostamaan Humakia tai joillekkin messuille! Järjestää torille jotain äksön pläjäyksiä. Aina nuorempana kun kierti messuja ja siellä oli koulun edustajia, mietin miten he ovat päässeet sinne ja itekkin olisin halunnut olla siellä. Kohta voin! Eli yksi olematon haaveeni toteutuu!Wupii! Tutor-ryhmänikin on ihan mahtava! Tullaan hyvin toimeen ja varmasti saadaan aikaan mitä kummallisimpia ideoita:D ja ihan parasta sitten päästä tutoroimaan uusia ykkösiä! On kiva olla se joka tietää:P. Olen aika harvoin se..:D. Niin kun varmaan voitte uskoa. Nojoo.. nyt ei kyllä kirjotussuoni pulppua yhtään.. taijan mennä tekemään jotain normaaleja aamu juttusia!

Hejdå!