Puenkohan mummonakin ylleni vaatteita jossa on pääkallo kuviointi? Minusta tuntuu että minussa on joku vika, kun haalin itselleni kaikki maholliset asiat missä on pääkallo. Tiedetään, että puuha on aika teiniä, mutta siitä on tullu joku juttu. Vähän niin kun keräilyä. Kuulostaako tää teistä oudolle? No niin minustakii. Muistan ekan ostamani pääkallopaidan. Se oli vaaleanpunainen teeppari jossa etumuksessa komeili iiiiso musta kallo. Siitä se kaikki sitten lähti. Nyt minulla innostus on siirtynyt koruihin ja muihin oheishärpättimiin. Ostasin silmälasitkin vaan sen takia, jos niissä olisi pääkallon kuva. FREAK! Tarviinkohan ammattiapua. Oon vaan ottanu ne omaksi tyylikseni. Ja eiiii! En niiden avulla koeta näyttää kovalta. Haha en todellakaan:D Ehkä tykkäänkii niistä siksi, kun ne oo yhtään mua. En oo rokkari, hevari, gootti tai muukaan jolle kallot sopisivat. Ehkä se on se ristiriita. Ja ei nyt pie aatella että täällä joku nössykkä kirjottelee. Tai no saa niin aatella jos haluaapi :D Saahan sitä ajatella mitä haluaa, mutta en siis koe itseäni nössykäksi joka hiljaa ja kiltisti istuu paikoillaan. Oon ehkä enemmin sellanen rasavilli luonne. Rauhoittunut sellanen. teininä olin paljon pahempi tai näin ainakin ajattelen. Kaverit: kertokaa te totuus! <3 Mutta siis kalloillakin oli tässä postauksessa tarkotus. Shoppailin! Ja tilasin paitoja, jossa on kalloja. GOD!

Tein tilauksen gina tricotille. Joensuussa kun ei moista liikettä ole. Katkeruus. Minun ei siis ollut tarkotus ostaa itselleni! Olin ostamassa lahjaa. Mutta en voinut vastustaa!

Hassuja sekaisin olevia röntgen kalloja! Oonko outo jos sanon paitaa söpöksi?

Tää teeppari oli ihan mahtava löytö! Sairaan hienot kallot ja vinkee helma! Eniten tässä ahistaa toi vaaleenpunasuus. Toivottavasti se olisi tosi hentosen hento se väri. Sellanen vaikeesti havaittava :D Mutta osaan jo kuvitella kuinka tuosta tulleepi lempparipemppari teeppari!

Ihan mahti fiilis ku löysi söpöjä paitoja ja vielä mahdimpi fiilis tullee siitä kun kaverit tullee piiiiiitkästä aikaa meille ja illalla BAARIIN! Tanssijalka vipattaa!