Olen koettanut ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa hieman kuntoilemaan. Minulla on ennen ollut vaikeuksia motivaation kanssa "en mä tänää jaksa... huomenna sitten.." ja huomaan lopulta etten ole koko viikkona tehnyt mitään :D d'Oh. Mutta siihenkin on löytynyt ratkaisu! Heiaheia! Jos siellä näkyy yksi tyhjä viikko, niin jopa masentaa. Itseasiassa minua alkaa masentamaan jos siellä on kaksi tyhjää päivää peräkkäin. pelkään että se menee siihen, että ahistun jo yhdestä tyhjästä päivästä! Ehkä olen löytänyt urheilun hauskuuden taas. Ainakin urheilemisen jälkeen tulee hyvä olo ja jos töissä on ollut kakkaa niin salilla ja muutenkin urheilemalla voi purkaa paineita. Oikea syy kuntoiluinnostumiseeni on miun pelustusrengas. Järkytyin sitä! Olin elänyt jossain omissa maailmoissani ja todellisuus iski ja kovaa. Vasten kasvoja. En voinutkaan enää pitää niitä samoja vaateyhdistelmiä kun pelastusrenkaani tursusi housun kauluksen yli. Iiks! Ruokavaliota en osaa muuttaa, jos vaan kuntoilen enemmän niin luulis tuloksia tulevan? Vaaai?

Tulipas suttunen kuva :o! Salilla käymisessä parasta on se, kun saa listätä laitteiseen painoja!

Vielä pitäisi löytää SE harrastus ja olenkin pitänyt silmällä Joensuun Roller Derby joukkuetta, että milloin sinne etsitään uusia tyyppejä. Kun kuulin rollerista ekan kerran, masennuin kun se kuulosti niin kivalle ja olin ihan täysin varma ettei sitä ole Joensuussa. Sitten aloin googlailemaan asiaa ja tadaa! Löysin Joensuun Roller Derpy joukkueen! Olin jo niin innokas, että laitoin heille s-postia ja kysyin millon he ottavat uusia. Menee ensi vuoden puolelle. SItä jännityksellä ootamme!