Minulla on! Lähdin eilen kaupunkiin ostamaan ystävälleni tuparilahjaa. Kotiin tultuani pitkän kaupunkireissun jälkeen huomasin, ettei minulla ole lahjaa ostettuna. Miten on mahdollista unohtaa ostaa se ainut asia mitä lähtee ostamaan? Löysin kyllä sitten kaikkee muuta kuten paidan alennuksesta ja uuden yökkärin. Minusta tuntuu että minulla on joku nuoruusiän dementia. Saatan mennä esim. olohuoneeseen ja mietin "Mitä minä täällä teen?" Tai olen menossa jollekkin kaapille ja pohdin "Mitä minä täältä etin?". MInusta tuntuu että miun muisti pätkii turhan paljon. En muista nimiä enkä vuosilukuja. Kamalinta oli se, kun unohdin hyvän ystäväni nimen! Juttelimme ystävien kanssa ja keskustelu kääntyi tähän edellä mainittuun ystävään. Ystäväni katsoivat minua vähän kieroon kun aloin puhumaan "No se tyttö sieltä Savonlinnasta!" :D Ihan käsittämätön blackoutti. Ei kai oo normaalia unohtaa ystävänsä nimeä? :D Ja tämä ystävä on vielä kovin hyvä ystävä :D.

On siihen kyllä pieni syy, miksi saatoin unohtaa sen tuparilahjan.. Saatoin käydä ihastelemassa kenkiä. Ihania saappaita, jotka maksoivat minun budjetilleni aivan liikaa!

Biancosta löytyi tälläiset saappaat, mutta ne olivat aiiivan liian kalliit : <. Vaikkakin ihan aivan ihanat!

Löysin myös Joensuun kenkäkompanista tälläiset saappaat:


Mutta nekin oli aivan liian kalliit :'(! Mutta aivan liian ihanat!

Selailin myös nettiä ja Dinsko:lta löysin tälläiset saappaat:


Hinta olisi kohdallaan, mutta lähin liike olisi Kuopiossa!

Andiamon nettisivuilta löytyivät myös kivan edulliset saappaat!:


Mutta täällä ei ole myöskään Andiamoa! Tämä on suurta vääryyttä!

Olen päättänyt hankkia saappaat ja olen myös päättänyt löytää hyvät ja hieman edullisemmat kuin 100€!