Enää muutama päivä! Lauantaina laskeudumme Lanzarotelle! Olen jo suunnitellut mitä pakkaan mukaani, ainakin osan tavaroista tai no pienen osan.. Ookkei! Olen miettiny mitä kenkiä otan mukaan. Se on kuulkaas tärkeä päätös! Ei oo kiva kävellä monia kilometrejä rakot jaloissa. En tiiä ootteko te koskaa kokenu sitä. Minä olen. Tulos ei ollut hyvä. Ongelmana on vaan se että minulla on mukavat vanhat nahkaset "mokka"siinit ja sitten uudet hienot "mokka"siinit. Uusista tulee varmasti rakkuloita mutta ne olisi edustavammat. Vanhat on taas niin kauhtuneet ettei niistä uskoisi että ne on ollut valkeat. Eli siis mitä mie teen? Miten tälläisestäkin vai tulla ongelma. Otanko molemmat kengät mukaan? Jos ajattelin kävellä vaikeammassa maastossa tarvitsen lenkkarit.. Siis äh! Otan kohta koko kenkävarastoni mukaan! "Sori kultu, mutta sun vaatteet ei enää mahu ku otin muutamat kengät*räpsynräpsyn*. Haluaisin sinne myös varvassandaalit mutta mistä minä niitä talvella ostan tähän hätään? Vaikka täällä ei lunta olekkaan mutta epäilen silti niitten saatavuutta kaupasta.. Hattukin olisi hyvä olla.. Ei vaan ole. Tai no onhan mulla. Hieno verkkorekkamies lippis.. Sepä ois tosi kiva.. "Terve! oonpa muuten Suomesta!" Kaupasta ei ehkä löydy niitäkään.. On hankalaa lähtee talvella ulkomaille, jos ei ole ostanu edelliskesänä kauheesti kaikkei kesä krääsää.. HAA! Ratkasin ehkä miun kenkä ongelman! Ostan tukuttain rakkolaastareita ja vuoraan jalkani! Ei varmaan tule rakkoja ja voin pitää uusia kenkiä! Tuohan on suorastaan nerokasta. (Otan silti ne toiset popot mukaan:D). Pitäähän naisella olla kenkiä! Ei saa syyllistää.. Ja kyllä ne Paten tavaratkin mahtuu!
    Bikineitäkin pitäisi korjailla. Tai no ei korjailla mutta tehä pieni pienennys vekki. Sen ei luulis olevan vaikeaa. Ehkä minun pitäisi tehdä sitä, eikä olla kirjottamassa tätä.. Onhan tässä aikaa. Enkä ole edes varma onko minulla neulaa. Pitää katsoa ja laittaa puuttuvien asioiden listalle. Huomenna ollaan menossa täydentämään meidän tavara varastoja. Olenkin miettiny mitä kaikkea tarvitsee ostaa ja pelkään että kaikki rahani menee niihin, enkä voi ostaa mitää ulkomailta. Se ois just tyypillistä Tuijaa.. rahat loppu juuri silloin kun niitä tarvittaisiin. Ehkä karsin jotain ostoslistaltani pois.. Patterit kyllä tarvitsen! Haluan ottaa paljon kuvia. Siellä on tulivuorikin. Jos se vaikka saattuu purkautumaan! Milläs minä sitten niitä kuvia ottasin.. Kenkäkamerallani? ;)