Omituista. Minulla on oikeasti vapaa-aikaa! Aikaa, jolloin voin tehdä mitä haluan. Miksi en sitten tiedä mitä tehdä? Opparin valmistuttua elämääni jäi tyhjä aukko. Ja en osaa sitä täyttää. Pyörin kotona ympyrää osaamatta tehdä mitään. En jaksa keskittyä tarpeeksi pitkään yhteen asiaan jotta saisin sen päätökseen. Onko tämä normaalia? Eikös tässä vaiheessa pitäs huuttaa jippiitä ja riehua. Vapaa-aikaa! Mutta minä en. Tuntuu että ahdistun. Onneks minulla on silloin tällöin töitä. En homehu yksin kotona. Ja miksi minusta tuntuu kokoajan väsyneeltä? Ihan kun munista puuttuisi joku, joka tekee minut innostuneeksi. Tuntuu että käyn alikierroksilla. Haukottelenkin kokoajan. Mitä minun pitää tehä? Olen tietysti huippu onnellinen, että sain kouluni päätökseen vaikka en olekkaan tyytyväinen opparin arviointiin. Viikonloppuna minulla on valmistumisjuhlat vanhempieni luona ja muutaman viikan päästä juhlitaan sitten kavereiden kanssa täällä. Minun vaan pitää keksiä mitä teen kaikella vapaa-ajallani, etten ihan tylsisty ja turhaudu. Myös sekin hieman ahistaa, etten mene enää kouluun. Enhän minä sitten nää ketään ihmisiä! Patekin on töissä. Aamullakan en osaa nukkua pitkään vaan herään ihan pirteänä. Voivoivoi. Keksikää minulle harrastus! (: