Minulla ei ole tapana stressata. Ainakaan kovin usein. Opparia stressasin niin, että sain ihottuman. Mutta siis en stressaa säätä, ikää, ulkonäköä... yms. yms. asioita. En myöskään joulua. Aaaw! Rakastan joulua. Olen hieman surullinen niiden ihmisten puolesta jotka siitä stressaa ja niitä jotka siitä unohtaa nauttia. Joulu on rauhoittumisen ja rentoutumisen aikaa. Aikaa jolloin saa käpertyä viltin sisälle lukemaan omaa lempikirjaansa (vaikka sen olisi jo lukenut kymmenen kertaa), aikaa, jolloin voi nauttia kahvi/tee/kaakao/mehu/maito/vesi kuppinsa/lasinsa/tuoppinsa ihan rauhassa. MUTTA! Minulla on siihen ratkaisu! Tai siis ei minulla. Mutta voin välillää LÖYTÄMÄNI ratkaisun teille kaikille ihanuuksille! (:

Käykääpäs täällä!

Miltäs kuulostaisi ähkytön, kiireetön ja stressitön joulu? :) Ja ehkä hieman taloudellisempi ja ekologisempikin :)

Minä olen kyllä niin mukana. Ajattelin panostaa tänä vuonna omatekemiin joululahjoihin sekä lahjoihin, jotka ovat hyödyllisiä. Minun on kuitenkin pakko tunnustaa, että joudun paketoimaan valmiiseen joululahja paperiin jota olen ostanut joitakin vuosia sitten. Mutta ehkä lahjan vastaanottajat ottavat sen vaikka uusio käyttöön :).

Olen myös keksinyt idean! Tai en varmaan ole ainut, mutta en ole kuullut muiden tekevän niin. Siivosin ja huomasin omistavani kasan monta vuotta vanhoja joulukortteja. Ajattelin olla julma, ja lähettää ne samat kortit edelleen :D Tosin ajattelin kyllä peittää sen tekstipuolen kartongilla. Ja tadaa! Kierrätyskortit ovat valmiina :) Ja rahaakin säästyy! ^^