Oonko mie ainut ihminen maailmassa, joka ei tiiä millasen tukan haluaa. Tai siis tiiänhän minä millasen tukan haluan, mutta ongelma on siinä, että haluan joka päivä erilaista tukkaa. Yhtenä päivänä haluan pitää, toisena lyhyttä, kolmantena kiharaista, neljäntenä suoraa ja viientenä punasta. Miks miun pitää olla niin hankala? On vaikee kasvattaa tukkaa, kun kokoajan tekee mieli leikata se lyhyeks. Ja heti kun tukan on leikannut lyhyeks, kaipaisin pitkää tukkaa. Miulla on varmaa joku mielialahäiriö tukkani kanssa. Olisipa helppoa, jos vain olisi yksi tukka haave. Ei tarvitsisi pähkäillä. Joskus olen miettinyt että ajan itseni kaljuki ja alan käyttämään peruukkeja. Voisin vaan joka päivä valita uuden tukan. Ongelmana miun tukan kanssa on se, että kun näen jonkun kivan hiusmallin, kuvittelen aina että näyttäsin samalle sitten kun se malli jonka päässä tukka on :DDDD Sitten saan aina pettyä karvaasti :D

Tälläinen tukka olisi mahtava. Luulen aina että minulle voisi tehdä tuollaisen. Mutta minun tukka on niin ohut että se olisi onneton hiirenhäntä tuon tukan vierellä.

Kuva täältä!

Toisinaan haluisin tuollaisen tukan... Mutta punainen väri ei pysy ja minun tukka vaan lötköttäisi pitkin päätä... Voisiko joku ihana kampaaja tulla miun kotiin ja tehä miulle sellasen tukan mikä sopii just miulle? :D

Välillä taas haluisin todella lyhyen tukan jota olisi ihana pörröttää. Ongelmana olisi se, etten jaksaisi ikinä laittaa sitä ja se vaan töhöttäs joka suuntaan :D

Tukka on ongelma. Todellinen ongelma... :D