Nonii! Nyt se sitte tuli vaikka olin pitkään juhlinut sillä ettei se oli vielä tullut. Nuha ja yskä nääs. Aamulla heräsin kelloon ja sanoin Patelle "Huomenta<3" ja yllätyksekseni se kuulosti tältä "Pihinää ja raakkumista<3". Olin ihan o_O. Päätin jäädä kotiin ja säästää muiden korvia ja omaa kurkkuani. Nyt ääneni kuulostaa jo hieman normaalille kun otin yskänlääkettä ja join lämmintä. Nieleminen meinaa vaan olla ongelma. Tuntuu joka nielasulla että koetan syödä vähintäänkin raastinrautaa, joka sinänsä ei ole kovin miellyttävää. Muutenkin koulussa on remonttipölyä joka ei olisi auttanut asiaa.

Voisin vaikka piirustella nyt kun olen kotona. Olisi aikaa sellaiseenkin. Ihan kun mulla ei muka muulloin olisi aikaa.. Eihän mulla ole muuta kuin aikaa. Koulutehtävätkin olen tehnyt. *Ylpeilee*. Hassua miten tuntuu että on kamalasti motivaatioo tehdä kaikkia juttuja, mutte se kyllä tulee muuttumaan. Joulun jälkeen. Niin käy aina. Joulu on siitä paha. Se luo liian rennon tunnelman ja sitte vatuttaa taas jatkaa koulua. Ei sillä ettenkö tykkäisi joulusta! Päin vastoin! Rakastan sitä enkä tiedä mitään parempaa! Epäilen että olen ollut edellisessä elämässäni tonttu. Jopa lempivärinikin on punainen! Selkeesti! Tonttu mikä tonttu. Sopii luonteeseenkin:P.

Tavallaan on kyllä kiva olla kotona kun on kerrankin aikaa itselleen. Olo ei ole mikään paras.. Voisin laittaa kynttilöitä, ottaa juustosämpylöitä, lämmintä kaakaota ja piirustaa. aah<3. Sen teenkin!