Olen ollut pääsiäislomalla nyt neljättä päivää ja minusta tuntuu että loma on ollut hurjan pitkä. On saanut rentoutua ja nukkua pitkään eikä ole ollut mihinkään kiire. Vaikka koulutöitä olen jonkin verran joutunut tekemään, mutta ei sekään tunnu mitenkään kamalalle kun saan tehdä niitä silloin kuin itse haluan ja voin tehdä ne rauhassa. Muutenkin on ollut ihanaa kun aurinko on paistanut ja ulkoillessa huomaa että aurinko jopa lämmittää hieman! Kyllä se kevät sieltä saapuu. Tajusin myös kuinka vähän minulla on enää kontakti tunteja. Toukokuun puolivälistä alkaa verkkokurssit ja itsenäinen opiskelu eli tavallaan loma. Voin vaikka hyvällä ilmalla raahata kannettavani parvekkeelle ja tehdä sieltä hommia. Saa samalla aurinkoa ja raitista ilmaa. Kesällä on parasta se että kun saa olla ulkona. Ei ole mitään kauheampaa kuin olla sisällä kauniilla ilmalla. Tuntuu että se menee ihan hukkaan. Voisi sanoa että on kevättä rinnoissa:)

Kesätyöt vain hieman stressaa. Olen lähettänyt hakemuksia moniin paikkoihin, mutta en välttämättä tarpeeksi moniin. En kyllä enää osaa keksiä paikkoja minne laittaisin hakemuksiani. Sitten sekin, että milloin niistä paikoista ilmoitetaan, että onko päässyt vai eikö ole? Koska voisin ottaa kesäopintoja, mutta en vielä halua ilmottautua, jos vaikka pääsenkin töihin. Mielummin töitä kuin kesäopintoja. Saa enemmän rahaakin. Varsinkin kun olen toukokuun alkupuolella lähdössä Englantiin vaihdossa olevan ystäväni luokse, tarvitsen matkan jälkeen rahaa. Matka ei ole ilmainen ja opintotuesta kun säästää, joutuu elämään aika niukilla, joten kesätyörahat olisi suuri helpotus. Matkaa en aijo jättää. Olen kauan halunnut Englantiin ja nyt on niin loistava tilaisuus että ei ole mitään pointtia jättää sitä käyttämättä! Ja olen luvannut mennä.

Lappuhaararit + hassu printtinen paita:)

1404667.jpg1404677.jpg

Lauantaina kauppoja kierrellessäni löysin maailman ihanimmat ja söpöimmät lappuhaalarit, jotka olivat shortsit. Sellaiset minä haluan kesäksi. Varsinkin kun niihin yhdistää hassun t-paidan ja koristossut, tulee hauska yhdistelmä. Isot aurinkolasit kruunaa kaiken. Täydellinen kesälookki! (Olen jo alkanut odottamaan kesää). Tiedetään, olen sanonut että pidän enemmän talvesta kuin kesästä, mutta ensimmäiset aurinkoiset päivät saavat sydämeni kukkimaan ja loistamaan. Iho alkaa kaivata lämpöä ja mieleen hiipii kuvia ruskettuneesta ihosta joka on vääntynyt niin suureen hymyyn kuin vain mahdollista.

OLETKO SINÄ HUOMANNUT JO AURINGONLÄMMÖN?
1404606.jpg