Pelasin viime sunnuntaina ensimmäistä kertaa elämässäni roolipeliä. Se oli huisia! Mie tykkäsin siitä vaikka olinkin aluksi hyvin epäilevä ropea kohtaan, "Eihän sitä pelaa kuin nörtit", mutta olin hyvin väärässä. On tietenkin ihmislajeja (teinit, hienohelmat...) jotka ei varmasti tykkäisi tälläisestä. Te muut huomio! Kannattaa kokeilla jos tiedätte jonkun joka osaa pitää seikkailua ja tietää säännöistä:). Mie olin koko ajan ihan ulkona mutta sain onneksi neuvoja eikä kukaan menettänyt hermojaankaan minuun!.
Melkein parasta oli oman hahmon suunnittelu. Minun hahmoni on puolituinen druidi Ewelyn Greenhope joka ratsastaa Huskyllä jonka nimi on vielä keksimättä.
Oli hauska mennä ihan toisenlaiseen maahan ja unohtaa todellisuus. Pystyi seikkailemaan luolissa ja taistelemaan jättiläis luurankoa 3 jalkaa pitkällä tytöllä! Aivan mahtavaa. Kokemus oli niin mukava että osallistun seuraavaankin ropeen aivan mielelläni. Pelatessa hurahti kuusi tuntia kuin siivillä. Ette uskokkaan kuinka koukuttavaa touhua tuo on. Alussa pelkäsin etten osaa tehdä mitään, mutta loppua kohti sain hienosti ideasta kiinni ja sain jotain aikaankin.

1274707.jpg <-- Ewelyn Greenhope

Tekisi mieli mennä ulos. Lunta alkaa olemaan niin paljon että pystyisi hyppäämään hankeen ilman että saisi mustelmia. Vkonloppuna olisi tarkoitus mennä laskemaan mäkeä. Ah! Se on jotain niin ihanaa ja rentouttavaa. Kun on pulkkaillut koko päivän, illalla maistuu uni ihanan hyvin. Rakastan sitä tunnnetta. Parasta olisi jos pulkkailun jälkeen pääsisi suoraan saunaan, iltapala ja tutimaan. Olo on niin rauhallinen ja rento. Saa maailman parhaimmat unet! Sama on kyllä lautailunkin jälkeen. Kun on koko päivän riekkunut rinteessä ja lopulta pääsee saunaan ja nukkumaan.. aah<3. Harmi vain että nykyään on niin vähän aikaa tehdä kumpaakaan noista.. Eikä ole edes saunaa:<. En pidä yleisistä saunavuoroista.. Tykkään löhöillä lauteilla oikein kunnolla:D. Jos siellä on muita, se on hankalaa;).

Hassua.. MInulla on tylsää.. Ei ole pitkään aikaan ollut. Enkä edes keksi mitään tekemistä. Koulu juttuja olisi, mutta puuttuu kirjat josta sitä voisin tehdä ja kotihommiakaan ei juurikaan ole.. Olen tehnyt ne jo. Lukeminenkaan ei huvia. Haluisin tehdä jotain aktiivisempaa. Hyppiä hangessa tai mennä lenkille. Ongelmana on, että en halua mennä yksin ja muilla ihmisillä on hommia. Miksi näin käy aina? Ei koskaan ole niin, että muilla olisi tylsää samaan aikaan kuin minulla. Aina menee ristiin.. Sitten kun minulla olisi tekemistä, muilla olisi aikaa tehdä jotain. Ketuttaa tälläinen!

Olen koettanut miettiä itselleni harrastusta, mutta se tuntuu lähes mahdottomalta. Haluan oikean liikunnallisen harrastuksen, jonkun minun mukaani, oikean ohjaajan ja motivaatiota lähteä sinne. Jos joku ehdottaa että mene lenkille, niin kuinkahan usein luulette minun käyvän siellä..? Itsekurini on maailman huonoin. Tarvitsen jonkun piiskaamaan minua liikkeelle niin kauan kunnes siitä tulee tapa ja ilman sitä aikataulut kusee. Ajattelin naisjääkiekkoa, mutta se vois olla kallista ja kuntoni on miinuksen puolella.. Ja en osaa käsitellä sitä mailaa.. Ringetessä oli helppoa kun mailassa ei ollut lapaa..:D. Ringetteä täällä ei ole.. Se on harmi, koska siitä olisin tykännyt ja olisin liittynyt joukkueeseen heti. Ehkä aluksi käyn vain huvikseni luistelemassa.. Tiedän mitä ajattelette! (Aivan varmaan joo..). Luistelu on kuulkaas ihan eriasia! Se on sydämenasia! Ja jos saisin jonkun aina mukaani niin se olisi mielekkäämpää.. Paateee..*räpsynräpsyn*<3