Saatii varattua Paten kanssa matka Lanzarotelle! 5.1 ois tarkotus lähteä! Oon niin innoissani! Kävin tänää kattomassa matkatoimiston sivuilta kuvia siitä meijän kohteesta ja hotellista! Se oli jotenki niin ihanan näkönen paikka. Oon ihan innoissani enkä millään malttas oottaa vaikka matkaan ei sinänsä ole kovinkaan pitkä aika:)Onneksi. En vaan malta oottaa. Ensimmäinen ulkomaan matka Paten kanssa. Ja muutenkin pitkästä aikaa kunnollinen ulkomaan matka pitkään aikaan. Tallinnassa ja Tukholmassa on tullu käytyä mutta jotenkaan se ei ole yhtään sama asia. Tuolla voi ottaa aurinkoa, löhöillä ja olla vaan:)Ei tarvii miettiä viikkoon koulu juttuja ja saa vähän pidemmän joululomankin. Totaalinen akkujen latautuminen:). Sitä kyllä tarvii kun on ollu aika kiireistä nyt joulun alla. Tentit ja tehtävät painaa päälle ja meinaa olla stressiä. Pitäisi työssäoppimis paikkaakin hakea mutta se tällä hetkellä tuntuu liian ylivoimaiselta tehtävältä. Tiedän että olisi hyvä hoitaa se ajoissa mutta tunnetusti en tee mitään ajoissa. Päin vastoin. Mitä lähempänä määräpäivää, sen parempi:D. Huono tapa, tiedetään, en vaan voi sille oikeen mitään. Mutta tapaamisissa olen aina liian aikaisin koska pelkään myöhästyväni. Tuntuu hieman ristiriitaiselle tosin niin hän mie oonki. Teen kaikki asiat eritavalla kuin muut. Ehkä se on ihan hyväkin. olempa sälyttänyt jotain uniikkia itsestäni. Tuntuu että muuten menee väkisin niin massan mukana. Sille ei vaan voi mitään.
Olen sentään onnistunut välttämään naamakirjat ja myspacet. Tuntuu että niistä puhutaan nykyään niin paljon. Kaikki tututkin selittää naamakirjasta ja koettaa manipuloida minua sinne. Se ei tunnu minun paikalta joten en halua. Taas lisää teini paikkoja teini paikkojen sekaan. (Sanoo tuija joka on galtsussa:DD). Mutta se tuntuu nykyään paikalta missä jutellaan luokkalaisten kanssa siitä mitä meillä olikaan huomenna koulussa:D.
1065417.jpg
Lanzarote <3