Kyselin oraakkelilta asioita ja näin hän vastasi:

Kuka minä olen?
- Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin koko maailma.

Missä minä olen?
-Koulussa rehtorin huoneessa talkkarin katsoessa oviaukosta

Mitä minä teen?
-Irrottaudu arjesta.

Mihin olen menossa?
-Ei ainakaan tänne.

Kuka on rakkaani?
-Tiedän vastauksen mutten sitä voi sinulle sanoa. Sinun on otettava siipasta itse selvää.

Onko minulla lemmikkejä?
-On tietysti!

Mikä lemmikkini on?  
-Se on semmonen juttu et jos kerron nii isi antaa selkään!

Milloin olen syntynyt?
-Siitähän on vain pieni hetki ihmisten mittapuussa, sehän oli 2002!

Kuinka pitkään elän?
-Iankaikkisesti, kuten Raamatussa.

Mikä on lempi ruokani?
-Itämainen intialaissävytteinen pehmeän mehukas tandoorikananpoikaunelma tuoreella valkosipulihöysteellä pitkäjyväriisipedillä kaisaniemeläiseen tapaan.

Mikä on inhokki ruokani?
-Hedelmäsalaatti.

Mitä haluaisin tehdä?
-Lähteä matkalle.

Minne matkustaisin?
-Näyteikkunaan.

Meikkaanko?
-Ajattelin, että ei olisi hyvä vastaus...

Mitä minulla on päällä?
-Uimalasit.

Parhaimman ystäväni nimi?
-Kerkko.

Kuinka monta ystävää minulla on?
-Kymmeniä tuhansia.

Tuleeko minusta kuuluisa?
-Ei kai sentään.

Mikä on tuleva työni?
-Rajavartija.


No mutta.. Ompas mulla hmmh.. mielenkiintoinen elämä..:D Tai tulevaisuus.. Ja kuka kumma on Kerkko?!:D Ja mikä tuo minun lempi ruoka on?:S Vaikuttaa epäilyttävältä:D ja miksi ihmeessä minulla ois uimalasit päässäni?! HUOH:D jooh..
Että sellasta tällä kertaa:)