Olen ruvennut käymään salilla. Kyllä :D Minä olen ruvennut käymään salilla. Paikassa missä nostellaan painoja ja toivotaan lihasten kasvavan :D. Itseasiassa jos joku olisi minulle jossain vaiheessa sanonut, että alan käymään salilla ja että jään siihen koukkuun, olisin nauranut sille päin naamaa. En siis ilkeästi tietenkään. En vain olisi osannut kuvitella minua salille. Mutta töissä työkaverini puhuivat Naisten kuntokoulusta ja ajattelin kokeilla. Lähinnä myös sen takia, että minulla on olemattomat selkä&vatsalihakset ja sen takia huono ryhti, joka sitten aiheuttaa selkäkipua. Marssin päättäväisesti salille ja varasin itselleni ajan, että kunto-ohjaaja tekee minulle saliohjelman. Ja minä niin tykkään siitä! Miusta on ihana rääkätä vatsa&selkälihaksia, koska tiedän sen jossain vaiheessa auttavan myös ikäviin selkäkipuihin! Ihan mahtavaa!

Photo: Click

Ps. Ei miusta koskaan tuu nuin lihaksikasta, mutta jos saisin vähän enemmän lihaksia mitä miulla nyt on :D

Ja salilta olen saanut myös ihan uudenlaista energiaa! Tuntuu, että olen saanut lisää virtaa ja intoa tehdä vaikka mitä. Enää telkkarin ääressä istuminen ei olekkaan niin kivaa vaan haluisin koko ajan puuhastella jotain :) Ihan mahtavaa! Lisä energien innostamana kävimme ystävien kanssa torilla jätskillä ja matkalla poikkesimme ajamaan maaaaailman hauskimmalla karusellillä! :D



Ihan mahtava vekotin :D Ja siis hä? Miksi se on karuselli? Eihän tuommonen vekotin ole yhtään karu eikä selli? Kuka näitä nimiä keksii?! :D Olin eilen muutenkin ihan fiiliksissä ja tässä sen mukainen kuva! (tai sitten karuselli laitto vaan pään sekasin;D)


Huomatkaa kuinka notkea jäykkä mie oon :D Pitäs ehkä vähä venytellä ;D